adidas yeezy basketball skooverflader i "triple black"

Moderator: ognos

JeanVega

adidas yeezy basketball skooverflader i "triple black"

Postby JeanVega » Tue Sep 11, 2018 3:48 am

I går blev det annonceret, at adidas sko dame vil udgive for tredje gang. Mens Kanye West helt sikkert lever op til sit løfte om, at Yeezys bliver lettere at få, er verden varm på sin fars sko, men venter stadig på spark fra en anden kategori: hoops.

adidas sko herre På et mediehus, der løber hjem i Chicago, talte en meget roligere Kanye tydeligt om alt fra hans kærlighed til alle politikere (Bernie, Trump og Hillary) og hans undskyldning for, hvordan hans TMZ citat om slaveri fik folk til at føle sig. Ønsker at genopbygge sig selv med hjælp fra sit hjemmearbejde med det mål at efterhånden give tilbage endnu mere til sin hjemby, talte Kanye om det hele med The WGCI Morning Show. Dykning i emner som mental sundhed og opbygning af en virksomhed dækkede convo også hans YEEZY selskab og mærkeets fremtid i fodtøj.

adidas outlet danmark På 9 minutters mark går Ye i detaljer om den efterlængte Adidas YEEZY Basketball Shoe, og når det vil debutere i NBA: "Absolut dette år," siger Kanye. "Jeg talte til Eric Liedtke, lederen af ​​adidas, om muligvis mit YEEZY designteam - mig Mark Miner, Steven Smith - muligvis designe hele adidas Basketball-enhed. Vi er i samtaler om det lige nu, og jeg siger det højt for at sætte det ind i universet. "

Return to “[POL] Team Poland”